Medewerker Cloud Support (IT- & Telecombranche)

Regio: Utrecht

Kiezen voor een nieuwe job voelt vaak als een sprong in het diepe. En daarom wil jij natuurlijk weten waarom je juist bij Score Utica moet komen werken als medewerker Cloud Support. Wij hebben alvast de voor- en nadelen voor je op een rijtje gezet, zodat je niet meer lang hoeft na te denken of deze toffe organisatie, binnen de IT- & Telecombranche, met jonge gedreven professionals bij jou past.

Voordelen:

  • Werken in een prachtig, hagelnieuw kantoor.
  • Iedere dag heerlijke koffie of thee en een lekkere lunch.
  • Verantwoordelijk voor een leuk, dynamisch team
  • Successen vier je met ontzettend leuke collega’s.
  • Elke dag is anders en je hoeft je nooit te vervelen.

Natuurlijk zijn er ook een aantal nadelen, maar die wegen niet op tegen de voordelen.

Nadelen:

  • Onze klanten zijn verwend. Daarom is alleen de beste service goed genoeg.
  • Er is altijd koek en snoep op kantoor.

Je werkweek in vogelvlucht

Je begint de week met een (weekstart) meeting waarbij de complexere klantcases worden besproken met je teamleden. Je collega’s zijn ondertussen bezig met een het oplossen van het probleem waarbij jij de klant op de hoogte houdt van de gemaakte voortgang. Je kunt je immers goed voorstellen dat de klant op een oplossing zit te wachten en je leeft met de klant mee.

Een klant belt met een vraag over de mogelijkheden van thuiswerken. Je kan de vraag direct beantwoorden middels een TOPdesk kennisitem waardoor de klant direct kan inloggen in de InContact softphone van KPN ÉÉN.

Je collega’s hebben vervolgens een aantal wijzigingen in de configuratie van de VoIP centrale en Vast Mobiel (VaMo) integratie aan je doorgegeven voor een belangrijke klant. Deze wijzigingen voer je uit in Broadsoft of OneBase. Je belt de klant nog even op en om bevestigd te krijgen of alles naar wens is ingesteld. De klant bevestigd dit en bedankt je voor je snelle aanpassingen.

Er zijn een aantal nieuwe wijzigingsverzoeken binnen gekomen. Je beoordeeld deze verzoeken op basis van impact, urgentie en prioriteit en delegeert de melding naar een van je 2e-lijns collega’s.

Aan het einde van de dag controleer je de status van jouw openstaande tickets in TOPdesk. Er staan er nog een aantal meldingen op de status “Wacht op klant reactie”. Na de klant gesproken te hebben blijkt dat het probleem inmiddels was verholpen. Je vat het gesprek samen en meldt het ticket af.

Vrijdag blijken alle wijzigingsverzoeken in behandeling te zijn genomen. Je bent een online training aan het volgen betreft “Teamwork”. Je neemt een paar uur de tijd om het trainingsmateriaal verder te bestuderen. Je doet de test en haalt 96%, dat voelt goed! Met een voldaan gevoel sluit je je aan bij de vrijdagmiddagborrel waar de bitterballen nét voor je klaar worden gezet.

De specs die je moet hebben om succesvol te zijn als medewerker Cloud Support

  • Je hebt brains op MBO-niveau 4 of HBO-niveau.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als servicedesk medewerker.
  • Je bent communicatief vaardig en vindt het leuk om de klant te bellen.
  • Je bent oplossingsgericht ingesteld en zorgt dat jouw klant altijd volledig geholpen wordt.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Broadsoft of andere PBX systemen.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Yealink, Panasonic en Gigaset.
  • Je bent een geboren multitasker en behoudt het overzicht, ook als het hectisch is.
  • Je hebt de drive die past bij een jong en sterk groeiend bedrijf.

Wat je van ons kunt verwachten?

Bij Score Utica staat je een super leuke job te wachten als medewerker Cloud Support, waar je veel ruimte krijgt voor nieuwe initiatieven en ideeën. Of je nou een week, een maand of een jaar bij ons werkt. We hebben een open en informele bedrijfscultuur, waar je kunt werken aan jouw ambities en doorgroeimogelijkheden. Je krijgt een intensief inwerkprogramma, trainingen en alle benodigde ondersteuning die jij nodig hebt. We hebben geen ingewikkelde managementlagen. Je kunt gewoon een biertje drinken met de baas. Uiteraard krijg je ook nog:

  • Maandelijks een brutosalaris waar je blij van wordt
  • Vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen; als je belooft dat je terugkomt
  • Onkostenvergoeding en een pensioenregeling
  • Reiskosten vergoeding
  • De nieuwste iPhone of Samsung
  • Laptop

En? Net zo enthousiast als wij? Stuur dan je cv naar vacature@score-utica.nl.

De stappen naar jouw nieuwe job:

Allereerst super leuk dat je solliciteert voor de rol van medewerker Cloud Support! Uiteraard zijn wij benieuwd naar jouw verhaal. Daarom drinken wij graag een kop koffie met jou op een van onze kantoren. Na de eerste kennismaking volgt er een tweede ronde met een korte presentatie over jezelf. Bevalt het van beide kanten? Dan doen wij jouw een mooi voorstel, “an offer you can’t refuse”. Welkom bij de club!

Lees hier hoe Score Utica met jouw gegevens om gaat.