VoIP & Mobiele Telefonie

Altijd en overal bereikbaar zijn met jouw bedrijf? Ontdek digitaal bellen en gebeld worden via de cloud.

Praat met een expert Stel een vraag

Optimale bereikbaarheid

Altijd en overal verbonden met je klanten en collega’s.

Onbeperkt bellen

Ongelimiteerd internetbellen tegen vaste lage kosten.

Altijd flexibel

Eenvoudig op- en afschalen naar behoefte.

Geen omkijken naar onderhoud applicaties

Phasellus dignissim, tellus in pellentesque mollis, mauris orci dignissim nisl.

Perfect bereikbaar

Altijd en overal bereikbaar zijn voor een vast bedrag per maand per gebruiker. Dat kan met VoIP & Mobiel van Score UticaJe bent overal bereikbaar met hetzelfde nummer – op kantoor, thuis en onderweg. Dat levert blije klanten en collega’s op, verhoogt de productiviteit en verlaagt de kosten. Score Utica zorgt voor alle technische zaken, zoals updates, systeemprestaties en onderhoud, en de hardware, zoals toestellen en headsets. Dat scheelt zorgen. 

 
 
  • Zakelijk bellen via de cloud
  • Meer mogelijk met VoIP
  • Onbezorgd mobiel bellen
  • De beste zakelijke telefonie oplossing
  • Zakelijk bellen via de cloud

    Altijd en overal bereikbaar zijn voor een vast bedrag per maand per gebruiker: dat is VoIP & Mobiel via Score Utica. Je krijgt één complete telefoonoplossing in de cloud waarmee iedereen binnen jouw organisatie altijd bereikbaar is – of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Daarmee verhoog je de productiviteit en verlaag je de kosten voor zakelijk belverkeer.

    Je kunt onbeperkt internetbellen tegen vaste lage kosten met KPN ÉÉN van Score UticaWil je gebruikers toevoegen of juist verwijderen? Dat regel je met één klik op de knop. Omdat de telefooncentrale in de cloud is, hoef je geen grote investeringen te doen. Score Utica zorgt voor de stabiele verbinding, updates en het onderhoud van jouw telefooncentrale in de cloud. 

     

  • Meer mogelijk met VoIP

    Met VoIP maak je gebruik van een telefooncentrale in de cloud. Daarmee heb je veel meer mogelijkheden dan met jouw oude analoge of ISDN-telefooncentrale. En dat draagt bij aan een professionele uitstraling van jouw organisatie en een betere bereikbaarheid van jouw collega’s. 

    Je belt en wordt altijd gebeld via één nummer, ook als je in de auto zit. Je kunt bijvoorbeeld een wachtrijfunctie inschakelen, zodat klanten of collega’s nooit een ingesprektoon horen als je in gesprek bent. En je kunt altijd jouw bestaande telefooncentrale aansluiten op je telefooncentrale in de cloud om oude functies te behouden. 

  • Onbezorgd mobiel bellen

    Met VoIP & Mobiel van Score Utica krijg je toegang tot het supersnelle mobiele netwerk 4G of 4G+ van KPN en een complete, virtuele telefooncentrale. Je betaalt één vast bedrag per maand per gebruiker en je hoeft niet te investeren in een nieuwe telefooncentrale. 

    Met Score Utica heb je bovendien geen zorgen om updates of onderhoud. Wij zorgen dat jouw telefooncentrale in de cloud altijd up-to-date is. Bovendien heb je altijd automatisch toegang tot de nieuwste functies. 

  • De beste zakelijke telefonie oplossing

    Met de VoIP & Mobiel-oplossing KPN ÉÉN van Score Utica kies je voor flexibiliteit, eenvoud en overzicht. je betaalt per maand één vaste prijs per medewerker voor internetbellen en krijgt één rekening en één helpdesk voor al jouw vragen. Je kunt elke maand het aantal gebruikers aanpassen en je kunt zelf kiezen welk abonnement je kiest. Zo betaal je nooit teveel. 

    Ook benieuwd naar onze samenwerking met KPN ÉÉN? Klik dan hier.

Veelgestelde vragen

  • Wat is VoIP telefonie?

    VoIP staat voor Voice over Internet Protocol (vrij vertaald: spraak via een internetverbinding). VoIP telefonie wordt ook wel internettelefonie, internetbellen, Hosted VoIP, VoIP bellen, bellen via de cloud, bellen via internet of SIP genoemd. Allemaal termen die hetzelfde bedoeleneen telefoongesprek voeren via internet. Jouw telecomprovider zet de gesproken analoge woorden om in een digitaal signaal en dat signaal wordt via een IP-verbinding bij de ontvanger afgeleverd, vaak weer terug in analoge vorm zodat de ander jou kan horen praten.

  • Wat heb ik nodig voor een VoIP oplossing?

    Voor VoIPtelefonie heb je het volgende nodig: 

    • Een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent.
    • Een stabiele internetverbinding met voldoende bandbreedte; per gesprek heb je ongeveer 100 Kb per seconde nodig. Met een 1MB uploadsnelheid kan jouw organisatie ongeveer 8 gesprekken via internet tegelijkertijd voeren. 
    • Een toestel met internetverbinding.
  • Is VoIP telefonie betrouwbaar?

    Dat hangt af van jouw instellingen. Gebruik je bijvoorbeeld veilige wachtwoorden? Daarnaast heb je dankzij onze automatische back-ups geen zorgen om storingen. Mocht jouw eigen internetverbinding uitvallen, dan schakelt de telefooncentrale automatisch door naar je mobiele nummer. Eventueel kun je ook met een speciale router een back-upverbinding nemen. Onze experts adviseren je graag over wat je precies nodig hebt en of jouw instellingen veilig genoeg zijn.

  • Wat is het verschil tussen VoIP en ISDN?

    ISDN (Integrated Services Digital Network) is de oude opvolger van analoog bellen. Met ISDN kun je een telefooncentrale aansluiten en meerdere gesprekken tegelijk voeren. Hoeveel gesprekken je maximaal tegelijkertijd kunt voeren, is daarbij afhankelijk van jouw abonnement. Met VoIP (Voice over Internet Protocol) kun je bellen via internet en geldt er geen beperking in het aantal gesprekken dat je tegelijkertijd voert – wel heb je een internetverbinding met voldoende bandbreedte nodig. Je hebt ook geen fysieke telefooncentrale nodig bij VoIP. Je belt gewoon via de telefooncentrale in de cloud. Ook bij nieuwe functies hoef je niet te investeren in nieuwe apparatuur bij VoIP.

  • Kan ik mijn telefoonnummer behouden?

    Natuurlijk. Wanneer je gebruikmaakt van VoIP & Mobiel via KPN ÉÉN neem je gewoon je telefoonnummers mee – wij zorgen voor de opzegging van het contract. Je bepaalt zelf welke nummers je van je oude ISDN-abonnement wilt behouden.