Optimale bereikbaarheid

Altijd en overal verbonden met klanten en collega’s.

Onbeperkt bellen

Ongelimiteerd internetbellen tegen vaste lage kosten.

Flexibel & schaalbaar

Eenvoudig op- en afschalen naar behoefte.

Optimale bereikbaarheid

Altijd en overal verbonden met klanten en collega’s.

Gemak en flexibiliteit

Groeit mee met uw bedrijf.

Lage vaste kosten

Alleen betalen voor wat u gebruikt.

Optimaal bereikbaar zijn

Altijd en overal bereikbaar zijn voor een vast bedrag per maand per gebruiker. Score Utica biedt met VoIP & Mobiel een complete oplossing voor bedrijfscommunicatie. Op kantoor, thuis en onderweg: overal bent u bereikbaar onder hetzelfde nummer. En hetzelfde geldt voor al uw gebruikers. Dat verhoogt de productiviteit en verlaagt abonnementskosten en de kosten op zakelijk belverkeer. Score Utica zorgt voor alle technische details, zoals updates, systeemprestaties en onderhoud, maar ook hardware zoals toestellen en headsets. Dat scheelt u weer tijd en moeite.

Zakelijk bellen via de cloud

Altijd en overal bereikbaar zijn voor een vast bedrag per maand per gebruiker: dat is VoIP & Mobiel via Score Utica. U krijgt één complete telefoonoplossing in de cloud waarmee uw medewerkers altijd bereikbaar zijn op hetzelfde nummer – of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Daarmee verhoogt u de productiviteit en verlaagt u de kosten voor zakelijk belverkeer.

U kunt onbeperkt internetbellen tegen vaste lage kosten met KPN ÉÉN van Score Utica. Wilt u gebruikers toevoegen of juist verwijderen? Met één klik op de muis is dat zo geregeld. Omdat de telefooncentrale in de cloud is, hoeft u ook hiervoor geen grote investeringen te doen. Score Utica zorgt voor de stabiele verbinding, updates en het onderhoud van uw telefooncentrale in de cloud.

Telefoon zakelijk VoIP KPN Xelion Score Utica

Optimaal bereikbaar zijn

Altijd en overal bereikbaar zijn voor een vast bedrag per maand per gebruiker. Score Utica biedt met VoIP & Mobiel een complete oplossing voor bedrijfscommunicatie. Op kantoor, thuis en onderweg: overal bent u bereikbaar onder hetzelfde nummer. En hetzelfde geldt voor al uw gebruikers. Dat verhoogt de productiviteit en verlaagt abonnementskosten en de kosten op zakelijk belverkeer. Score Utica zorgt voor alle technische details, zoals updates, systeemprestaties en onderhoud, maar ook hardware zoals toestellen en headsets. Dat scheelt u weer tijd en moeite.

Zakelijk bellen via de cloud

Altijd en overal bereikbaar zijn voor een vast bedrag per maand per gebruiker: dat is VoIP & Mobiel via Score Utica. U krijgt één complete telefoonoplossing in de cloud waarmee uw medewerkers altijd bereikbaar zijn op hetzelfde nummer – of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Daarmee verhoogt u de productiviteit en verlaagt u de kosten voor zakelijk belverkeer.

Telefoon zakelijk VoIP KPN Xelion Score Utica

U kunt onbeperkt internetbellen tegen vaste lage kosten met KPN ÉÉN van Score Utica. Wilt u gebruikers toevoegen of juist verwijderen? Met één klik op de muis is dat zo geregeld. Omdat de telefooncentrale in de cloud is, hoeft u ook hiervoor geen grote investeringen te doen. Score Utica zorgt voor de stabiele verbinding, updates en het onderhoud van uw telefooncentrale in de cloud.

Lachen VoIP Succes Telefonie Cloud Score Utica

Meer mogelijk met VoIP

Met VoIP maakt u gebruik van een telefooncentrale in de cloud. Daarmee heeft u veel meer mogelijkheden dan met uw oude analoge of ISDN-telefooncentrale. En dat draagt bij aan een professionele uitstraling van uw organisatie en een betere bereikbaarheid van uw medewerkers.

U belt en wordt altijd gebeld via uw één nummer, ook als u in de auto zit. U kunt bijvoorbeeld een wachtrij-functie inschakelen, zodat klanten of collega’s nooit een ingesprektoon horen als u in gesprek bent. En u kunt altijd uw bestaande telefooncentrale laten aansluiten op uw telefooncentrale in de cloud om oude functionaliteiten te behouden.

Meer mogelijk met VoIP

Met VoIP maakt u gebruik van een telefooncentrale in de cloud. Daarmee heeft u veel meer mogelijkheden dan met uw oude analoge of ISDN-telefooncentrale. En dat draagt bij aan een professionele uitstraling van uw organisatie en een betere bereikbaarheid van uw medewerkers.

Lachen VoIP Succes Telefonie Cloud Score Utica

U belt en wordt altijd gebeld via uw één nummer, ook als u in de auto zit. U kunt bijvoorbeeld een wachtrij-functie inschakelen, zodat klanten of collega’s nooit een ingesprektoon horen als u in gesprek bent. En u kunt altijd uw bestaande telefooncentrale laten aansluiten op uw telefooncentrale in de cloud om oude functionaliteiten te behouden.

Onbezorgd mobiel bellen

Met VoIP & Mobiel van Score Utica krijgt u toegang tot het supersnelle 4G mobiele netwerk van KPN en een complete, virtuele telefooncentrale. U betaalt één vast bedrag per maand per gebruiker en u hoeft niet te investeren in een nieuwe telefooncentrale.

Met Score Utica heeft u bovendien geen zorgen om updates of onderhoud; wij zorgen dat uw telefooncentrale in de cloud altijd up-to-date is. Bovendien heeft u altijd automatisch toegang tot de nieuwste functionaliteiten.

Mobiel Bellen Zakelijk KPN Score Utica

Onbezorgd mobiel bellen

Met VoIP & Mobiel van Score Utica krijgt u toegang tot het supersnelle 4G mobiele netwerk van KPN en een complete, virtuele telefooncentrale. U betaalt één vast bedrag per maand per gebruiker en u hoeft niet te investeren in een nieuwe telefooncentrale.

Mobiel Bellen Zakelijk KPN Score Utica

Met Score Utica heeft u bovendien geen zorgen om updates of onderhoud; wij zorgen dat uw telefooncentrale in de cloud altijd up-to-date is. Bovendien heeft u altijd automatisch toegang tot de nieuwste functionaliteiten.

De beste zakelijke telefonie oplossingen voor uw organisatie

Met de VoIP & Mobiel-oplossing KPN ÉÉN van Score Utica kiest u voor flexibiliteit, eenvoud en overzicht. U betaalt per maand één vaste prijs per medewerker voor internetbellen en krijgt één rekening en één helpdesk voor al uw vragen. U kunt elke maand het aantal gebruikers aanpassen en u kunt zelf kiezen welk abonnement u kiest. Zo betaalt u nooit teveel.

KPN-logo1

KPN ÉÉN VoIP & Mobiel

Meer informatie

Veelgestelde vragen over VoIP & Mobiel

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol (vrij vertaald: spraak via een internetverbinding). VoIP telefonie wordt ook wel internettelefonie, internetbellen, Hosted VoIP, VoIP bellen, bellen via de cloud, bellen via internet of SIP genoemd. Allemaal termen die hetzelfde bedoelen, namelijk een telefoongesprek voeren via internet. De telecomprovider bij u het abonnement heeft, zet uw gesproken analoge woorden om in een digitaal signaal en die worden via een IP-verbinding bij de ontvangen afgeleverd, vaak weer terug in analoge vorm zodat de ander u kunt horen praten.

Voor VoIP telefonie heeft u het volgende nodig:

  • Een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent
  • Een stabiele internetverbinding met voldoende bandbreedte; per gesprek heeft u ongeveer 100Kbit/seconde nodig. Met een 1Mb uploadsnelheid kunt uw organisatie ongeveer 8 gesprekken via internet tegelijkertijd voeren.
  • Een toestel met internetverbinding

Dat hangt af van uw instellingen. Gebruikt u bijvoorbeeld veilige wachtwoorden? Daarnaast hoeft u dankzij onze automatische back-ups zich geen zorgen te maken om storingen bij de telefooncentrale in ons datacenter. Mocht uw eigen internetverbinding onverhoopt uitvallen, dan schakelt de telefooncentrale automatisch door naar uw mobiele nummer. Eventueel kunt u ook met een speciale router een back-upverbinding nemen. Onze experts adviseren u graag over wat u precies nodig heeft en of uw instellingen veilig genoeg zijn.

ISDN (Integrated Services Digital Network) is de oude opvolger van analoog bellen. Met ISDN kunt u een telefooncentrale aansluiten en meerdere gesprekken tegelijk voeren. Hoeveel gesprekken u maximaal tegelijkertijd kunt voeren, is daarbij afhankelijk van uw abonnement. Met VoIP (Voice over Internet Protocol) kunt u bellen via internet en geldt er geen beperking in het aantal gesprekken dat u tegelijkertijd voert – wel heeft u een internetverbinding met voldoende bandbreedte nodig. U heeft ook geen fysieke telefooncentrale nodig bij VoIP; het bellen doet u gewoon via de telefooncentrale in de cloud. Ook bij nieuwe functionaliteiten hoeft u niet te investeren in nieuwe apparatuur bij VoIP.

Natuurlijk. Wanneer u gebruikmaakt van VoIP & Mobiel via KPN ÉÉN neemt u gewoon uw telefoonnummers mee van uw oude providers – wij zorgen voor de opzegging van het contract. U bepaalt zelf welke nummers u van uw ISDN-abonnement wilt behouden.

Veelgestelde vragen over VoIP & Mobiel

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol (vrij vertaald: spraak via een internetverbinding). VoIP telefonie wordt ook wel internettelefonie, internetbellen, Hosted VoIP, VoIP bellen, bellen via de cloud, bellen via internet of SIP genoemd. Allemaal termen die hetzelfde bedoelen, namelijk een telefoongesprek voeren via internet. De telecomprovider bij u het abonnement heeft, zet uw gesproken analoge woorden om in een digitaal signaal en die worden via een IP-verbinding bij de ontvangen afgeleverd, vaak weer terug in analoge vorm zodat de ander u kunt horen praten.

Voor VoIP telefonie heeft u het volgende nodig:

  • Een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent
  • Een stabiele internetverbinding met voldoende bandbreedte; per gesprek heeft u ongeveer 100Kbit/seconde nodig. Met een 1Mb uploadsnelheid kunt uw organisatie ongeveer 8 gesprekken via internet tegelijkertijd voeren.
  • Een toestel met internetverbinding

Dat hangt af van uw instellingen. Gebruikt u bijvoorbeeld veilige wachtwoorden? Daarnaast hoeft u dankzij onze automatische back-ups zich geen zorgen te maken om storingen bij de telefooncentrale in ons datacenter. Mocht uw eigen internetverbinding onverhoopt uitvallen, dan schakelt de telefooncentrale automatisch door naar uw mobiele nummer. Eventueel kunt u ook met een speciale router een back-upverbinding nemen. Onze experts adviseren u graag over wat u precies nodig heeft en of uw instellingen veilig genoeg zijn.

ISDN (Integrated Services Digital Network) is de oude opvolger van analoog bellen. Met ISDN kunt u een telefooncentrale aansluiten en meerdere gesprekken tegelijk voeren. Hoeveel gesprekken u maximaal tegelijkertijd kunt voeren, is daarbij afhankelijk van uw abonnement. Met VoIP (Voice over Internet Protocol) kunt u bellen via internet en geldt er geen beperking in het aantal gesprekken dat u tegelijkertijd voert – wel heeft u een internetverbinding met voldoende bandbreedte nodig. U heeft ook geen fysieke telefooncentrale nodig bij VoIP; het bellen doet u gewoon via de telefooncentrale in de cloud. Ook bij nieuwe functionaliteiten hoeft u niet te investeren in nieuwe apparatuur bij VoIP.

Natuurlijk. Wanneer u gebruikmaakt van VoIP & Mobiel via KPN ÉÉN neemt u gewoon uw telefoonnummers mee van uw oude providers – wij zorgen voor de opzegging van het contract. U bepaalt zelf welke nummers u van uw ISDN-abonnement wilt behouden.

VoIP & Mobiel zelf uitproberen?

Neem contact op voor meer informatie, een vrijblijvende kennismaking of een kosteloze offerte: mail naar info@score-utica.nl, bel naar 088-0930 000 of vul onderstaand webformulier in. Dan nemen wij contact met u op.