De grootste Nederlandse aanbieder van cloudtelefonie, Xelion, presenteerde eind juni de nieuwste versie van haar cloud telefoniedienst Xelion7. De nieuwe dienst biedt een volledige telefoniecentrale, integratie met CRM, agenda-afspraken en andere communicatiefuncties zoals chat en sms. Het platform van Xelion is volledig open en geeft gebruikers keuzevrijheid, bijvoorbeeld voor keuze van de vaste en mobiele provider. Het aanwezige publiek van ruim 300 gespecialiseerde ICT-resellers reageerde enthousiast op de langverwachte opvolger van Xelion6.
For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
I Accept

“Met Xelion7 bieden we nog betere apps, beveiliging en de volledig geautomatiseerde activering van diensten”, zegt directeur Arthur van den Ende van Xelion. ” Omdat Xelion kan worden geïntegreerd met elk mobiel en vast netwerk, kunnen we in steeds meer landen snel deze succesvolle dienst aanbieden.”

Utica biedt met Xelion7 nu nog meer en betere opties bij vaste telefonie over internet (VoIP):

De wereld is mobiel. De softphone en apps van Xelion zijn daarom volledig vernieuwd. Apps hebben ‘easy install’ en gebruikers kunnen deze veilig en zonder behulp van hun ICT-afdeling activeren. De apps bieden alle functionaliteit die softphones op een PC ook bieden. Dat vergroot de acceptatie van de softphone en app wat resulteert in aantoonbaar hogere productiviteit van medewerkers.

Xelion7 heeft een snelgroeiende marktplaats met meer dan 50 toepassingen waarmee gebruikers makkelijk speciale wensen kunnen invullen. Klanten kunnen integratie met bijvoorbeeld Teamleader of Salesforce met enkele kliks activeren. Ook kunnen ze hun eigen versie van apps bouwen wat in zorgorganisaties al gebeurt. Bedrijven kunnen Xelion dus volledig aanpassen op hun specifieke wensen.

Gebruikers en resellers hebben met Xelion7 nu extra mogelijkheden om aanpassingen in Xelion snel en veilig te realiseren. Dit kan zonder training via de gebruiksvriendelijke centrale beheertool op een PC of smartphone. Klanten kunnen ook makkelijk nieuwe functies activeren of capaciteit aanpassen zonder daarbij externe specialisten in te schakelen. Dit gemak sluit aan op de behoefte van bedrijven aan meer flexibiliteit en grotere controle op de communicatie tussen medewerkers en met klanten.

Over Xelion

Xelion ontwikkelt met ‘Organised Communication’ communicatieoplossingen speciaal voor de zakelijke markt. De nieuwste oplossing is Xelion7, een complete VoIP-telefooncentrale met veel extra functies. Denk aan chat, mail en integratie van CRM. De telefooncentrale werkt in combinatie met elk vast en mobiel netwerk en met behulp van de API is integratie met andere applicaties eenvoudig. Door deze open structuur kan Score Utica als Xelion-reseller klanten bedienen met een oplossing op maat.

Wilt u overstappen naar cloudtelefonie?

Wij helpen u bij het maken van de juiste keuze. Neem contact met ons op of vul uw gegevens hieronder in voor een vrijblijvend gesprek.