Wat betekent Coronavirus (COVID-19) voor de dienstverlening van Score Utica ?

Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen met betrekking tot de verdere uitbraak van het Coronavirus informeren we jou hierbij over de maatregelen die wij hebben genomen om de dienstverlening naar jou te blijven bieden:

Al onze services zijn en blijven volledig operationeel. Onze customer support, sales en support teams zijn volledig uitgerust om de kwaliteit van onze platforms en services te borgen. Er is geen reden waarom je enige onderbreking zou moeten ervaren als consequentie van COVID-19.

Hoe zorgen wij hiervoor ?

  1. Bijna al onze medewerkers werken vanuit thuis. Remote werken is onderdeel van onze dienstverlening en cultuur. We hebben hiervoor de noodzakelijke tools en security-systemen in huis om gewoon ons werk te kunnen doen.
  2. We volgen de richtlijnen van het RIVM op. Al onze medewerkers zijn hierover geïnformeerd en krijgen de juiste richtlijnen mee. Zodra er nieuwe richtlijnen komen, geven we die direct door aan de medewerkers. Alles is er op gericht om besmetting te voorkomen.
  3. We hebben alle niet-kritische externe afspraken geannuleerd. We werken zoveel als mogelijk met Microsoft Teams en KPN-vergaderen om de afspraken wel door te kunnen laten gaan.

Gezien de continue ontwikkelingen en maatregelen vanuit de overheid, blijven wij alert en passen onze maatregelen en werkwijze hierop aan.

Mocht je aan de hand van bovenstaande informatie vragen of advies nodig hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Contact opnemen