SERVICEDESKMEDEWERKER

Als servicedeskmedewerker ga je aan de slag voor klanten van Score Utica. In deze functie krijg je een zeer divers takenpakket. Werkzaamheden die je gaat uitvoeren zijn o.a. het aannemen, registreren, classificeren en oplossen van incidenten en uitvoeren van wijzigingsverzoeken.

Het profiel

Wij zoeken een positief ingestelde servicedeskmedewerker die in staat is om klanten optimaal te ondersteunen. De belangrijkste verantwoordelijkheden en taken zijn:

  • Aannemen, vastleggen, oplossen en/of routeren van vraagstukken over de diverse clouddiensten.
  • Zorgen dat de beheerhandelingen verlopen volgens de afgesproken procedures en processen.
  • Monitoren van cloudomgevingen.
  • Opstellen van werkinstructies / gebruikershandleidingen.

De ideale kandidaat

  • Heeft een afgeronde MBO-4 opleiding, richting ICT
  • Is zeer bekend met Windows 10 en Office 365
  • Wil graag in een ICT omgeving werken, of heeft al werkervaring binnen de ICT
  • Is minimaal 32 uur beschikbaar

Verder passen de volgende eigenschappen bij je:

  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Klantgericht
  • Stressbestendig
  • Analytisch vermogen
  • Flexibele werkhouding
  • Proactief

Arbeidsvoorwaarden

Wij vinden het belangrijk om in jou te investeren en gaan uit van een ” win-win situatie”, want als jij groeit op het gebied van vaardigheden, ervaring en certificeringen is dat ook goed voor Score Utica. Als servicedeskmedewerker krijg je de kans om jezelf te blijven ontwikkelen door het behalen van opleidingen, zodat je kan doorgroeien binnen de functie. Score Utica biedt aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, uitgebreide ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden en uitdagende projecten voor en bij topklanten. Wij bieden een marktconform pakket arbeidsvoorwaarden op maat. Een aantrekkelijk en concurrerend salaris vormt de basis.

Interesse?

Bel met Richard Bronzwaer, tel. 088-7800800 of mail je cv naar vacature@score-utica.nl.

Lees hier hoe Score Utica met jouw gegevens om gaat.