Score Utica strategisch partner van KPN

Per 1 januari 2020 is Score Utica strategisch partner van het KPN. Vrijdag 6 december is deze vergaande samenwerking officieel bekrachtigd. Hiertoe heeft Score Utica samen met Marieke Snoep (Chief Business Market KPN) het contract ondertekend. Met deze strategische samenwerking bevestigd KPN de significante rol die Score Utica speelt bij KPN en zijn klanten. 

V.l.n.r.: Nils Vermeulen, (Chief Financial Officer - Score Utica), Paul Stoffele (Chief Commerciel Officer - Score Utica), Marieke Snoep (Directeur zakelijke markt KPN) en Camiel Janssen (Directeur KPN Partner Network).

V.l.n.r.: Nils Vermeulen, (Chief Financial Officer – Score Utica), Paul Stoffele (Chief Commerciel Officer – Score Utica), Marieke Snoep (Directeur zakelijke markt KPN) en Camiel Janssen (Directeur KPN Partner Network).

Paul Stoffele (Chief Commercial Officer) zegt hierover: “Sinds 2014 zijn we met succes als Excellence Businesspartner een belangrijke schakel in de distributiestrategie van KPN voor de zakelijke markt in Nederland. Nu, zo’n 5 jaar verder, zetten we een volgende stap en kunnen we met trots vertellen dat KPN ons heeft verkozen tot een Strategisch Partner. Dit partnerschap stelt ons in staat om samen met KPN strategische keuzes te maken om onze klanten nog beter van dienst te zijn. Nu en in de toekomst. Dat onze klantloyaliteit doorslaggevend is geweest in de keuze van KPN voor Score Utica maakt deze stap extra mooi.”

Naast Score Utica zijn er slechts 3 andere KPN Strategisch Partners in Nederland die deze status hebben verdiend. Deze stap is dus zeker uniek en exclusief te noemen.

Samen maken we het verschil

Met dit strategisch partnerschap kunnen wij onze diensten nog beter afstemmen op jouw wensen voor de cloud.

Het betekent namelijk meer:

  • Betrokkenheid: Wij zijn op strategisch niveau betrokken in het meedenken bij innovaties van producten en diensten van KPN. Hierbij stellen wij jouw wensen als klant centraal.
  • Kennis: Met het keurmerk Strategisch Partner zijn klanten van Score Utica verzekerd van maximale kennis en kunde op het vlak van de clouddiensten die wij in samenwerking met KPN aanbieden. Hiermee lopen we samen altijd voorop en weet jij als klant zeker dat je klaar bent voor de toekomst.
  • Klanttevredenheid: Samen met KPN heeft Score Utica de gezamenlijke doelstelling om in 2020 deze klanttevredenheid nog verder te verhogen. Onze klanttevredenheid ligt al ver boven het landelijk gemiddelde. Hierdoor kun jij zorgeloos zaken blijven doen.