AI brengt een revolutie teweeg. Dat levert meer bedreigingen op, maar ook meer manieren om jou te ondersteunen. En de werkplek waar je blij van wordt? Dat valt of staat met prettig, snel en veilig kunnen (samen)werken en de allerbeste support. Hoe handig zou het daarom zijn als je 24/7 een hulplijn binnen Microsoft Teams hebt waar je al jouw vragen aan kunt stellen over jouw werkplek? Precies dat introduceren wij met de kracht van het zelflerende Artificial Intelligence, exclusief voor klanten van Score Utica. Maak kennis met Virtual Agent Suzie en Premium Service & Support!
Je benadert Suzie gewoon binnen een chat in Teams, wel zo makkelijk.
Suzie staat altijd voor je klaar. Zo word je geholpen op het moment dat het jou het beste uitkomt.
Komt Suzie er niet uit? Dan schakelt zij je snel door naar een chat of (video-)gesprek met een van onze support engineers.
Ons doel voor jou en jouw collega’s is om de werkplek te bieden waar je blij van wordt. Hierin zetten we de volgende stap met Premium Service & Support. Als eerste partij in Nederland bieden wij een binnen Microsoft Teams geïntegreerde Virtual Agent: maak kennis met Suzie!
Vanaf 17 november 2023 zullen wij over ons volledige platform AI-technologie gaan inschakelen welke Suzie definitief tot leven gaat brengen. Suzie biedt als Virtual Agent jouw organisatie 24/7 ondersteuning bij alle meest voorkomende vragen. Realtime en makkelijk vanuit jouw eigen Microsoft Teams omgeving. Zo krijg je via de chat direct antwoord op jouw vraag. Of dat nu gaat om het instellen van jouw wachtwoord, het maken van een inhoudsopgave in Microsoft Word of het melden van een beveiligingsrisico. Wanneer Suzie jou niet passend kan ondersteunen, of als je liever persoonlijk contact wil, kun je direct rechtstreeks doorgeschakeld worden naar één van onze engineers. Zij zullen vanaf 17 november voor je klaar staan van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 24:00 uur. Zo vormt Suzie, binnen Microsoft Teams, een mooi team met onze support engineers die je al kent!
Over Artificial Intelligence wordt veel gezegd en geschreven, maar wij brengen het tot leven met Suzie. Heeft Suzie jouw vraag niet direct zelf beantwoord? Dan zal ze daar met behulp van AI van leren. Zo kunnen vergelijkbare vragen in de toekomst wel door Suzie beantwoord worden. Alles is erop gericht om jouw werkplezier toe te laten nemen. Daarnaast raak je direct vertrouwd met het gebruik van een Virtual Agent en om AI als verlengstuk te gebruiken. Zo verhoog je de productiviteit, het werkplezier en geef je jouw bedrijf een voorsprong.
Werkplezier is belangrijk en goede veiligheid is daarin voor ons een basisvereiste. Dit implementeren wij volgens drie principes: privacy first, safety first en lerende AI. Dit wil zeggen dat jouw privacy en veiligheid voorop staan bij het gebruik van Virtual Agent Suzie en dat zij continu leert hoe ze jouw vragen nog beter kan beantwoorden, ook op het gebied van digitale veiligheid. Klikt iemand op een phishingmail? Dan kun je dit direct bij Suzie melden via de chat in Teams. Zo verlagen we risico’s, versnellen we in doorlooptijden en worden we samen steeds slimmer om cybercriminelen voor te blijven! Zeker als we binnenkort '24 x 7 Emergency & Response-ondersteuning' toevoegen.
Suzie en onze support engineers zijn volledig geïntegreerd in jouw eigen Microsoft Teams omgeving. Zo bieden we het ultieme gemak. Je kunt direct contact zoeken via de chat in Teams voor al jouw vragen.
Suzie is 24 uur per dag, 7 dagen in de week beschikbaar om jou te helpen. Zo word je altijd snel geholpen op het moment dat jou het beste uitkomt.
Mocht Suzie er niet uitkomen, dan kun je natuurlijk ook direct persoonlijk contact zoeken met een van onze support engineers. Allemaal vanuit jouw eigen Teams omgeving of op de manier die je bent gewend: telefonisch, per mail of via een ticket.
Door het verruimen van onze openingstijden zijn onze support engineers 5 dagen per week tot 24:00 uur te bereiken. Zo verkorten we de doorlooptijden en zijn wij jou nog sneller en beter van dienst.
Suzie is enorm leergierig! Als ze je niet direct heeft kunnen helpen, zal ze daarvan leren om het een volgende keer beter te doen. Zo kunnen vergelijkbare vragen in de toekomst wel door Suzie beantwoord worden. Om dit lerend vermogen te gebruiken is het essentieel nu te starten. Zorg er dus voor dat je direct instapt om het momentum niet te missen!
Ook cybercriminelen zijn blij met AI. Een cyber aanval is kinderlijk eenvoudig uit te voeren. Met deze stap houden wij jouw organisatie blijvend veilig. Zeker als we binnenkort '24 x 7 Emergency & Response-ondersteuning' toevoegen.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld ChatGPT met openbare en niet geverifieerde bronnen vanaf het internet, werken wij met onze eigen kennisbank om te voorkomen dat er data wordt gelekt of dat er ongewenst toegang tot jouw veilige Teams-omgeving mogelijk is. Cruciaal om veilig gebruik te maken van als het moois wat AI te bieden heeft.
Virtual Agent Suzie gaat live op 17 november 2023. De service wordt op dan gelanceerd voor onze klanten en is vanaf dat moment direct te gebruiken.
Ons IT-team zorgt voor de implementatie en de activatie binnen Microsoft Teams. Je hoeft hier dus zelf niets voor te doen. Wel zo makkelijk!
Virtual Agent Suzie maakt onderdeel uit van Premium Service & Support. Het is bedoeld om snel en efficiënt veelvoorkomende vragen te beantwoorden. Persoonlijk contact is altijd binnen handbereik wanneer je hier behoefte aan hebt.
Jazeker! De Virtual Agent is bedoeld om jouw werk makkelijker, sneller en veiliger te maken. Heb je behoefte aan persoonlijk contact of wil je jouw hulpvraag via de mail stellen? Dan kan dit nog steeds op de manier waarop je dit gewend bent.
Absoluut. Veiligheid en privacy zijn voor ons topprioriteit. We hanteren strenge beveiligingsmaatregelen om jouw gegevens te beschermen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld ChatGPT met openbare en niet geverifieerde bronnen vanaf het internet, werken wij met onze eigen kennisbank om te voorkomen dat er data wordt gelekt of dat er ongewenst toegang tot jouw veilige Teams-omgeving mogelijk is. Cruciaal om veilig gebruik te maken van als het moois wat AI te bieden heeft.
Suzie is voor alle medewerkers toegankelijk en bereikbaar via Microsoft Teams.
De Virtual Agent hanteert slimme AI-technologie met persoonlijk contact om jouw werk makkelijker, sneller en veiliger te maken. Het is de eerste stap richting de volledige potentie die AI met zich meebrengt. De koppeling van een eigen kennisbank én de mogelijkheid om het systeem te ‘leren’ zorgt ervoor dat onze Virtual Agent jou en jouw mensen fijn laat werken. Microsoft 365 Copilot past AI-technologie toe om de workflow binnen Microsoft 365 te optimaliseren. Het dient dus allebei een ander doel en werkt, na lancering van beide diensten, mooi samen!
De gratis proefperiode loopt van 17 november 2023 tot 1 december 2023.
Tijdens de gratis proefperiode krijg je toegang tot alle functionaliteit, zonder enige beperking. Zo kun je zelf volledig gebruikmaken van de Virtual Agent en ontdekken wat de toegevoegde waarde is.
Goed om te weten: maak je nu gebruik van Virtual Agent Suzie? Dan profiteer je als allereerste van de nieuwe functionaliteiten die op de roadmap staan in 2024. Besluit je toch om geen gebruik meer te willen maken van de proefperiode? Vul dan dit formulier in om je af te melden.
Wij staan voor je klaar om je te helpen. Je bereikt ons via support@score-utica.nl en 088 093 00 00.
We waarderen jouw feedback! Op die manier kunnen wij de Virtual Agent blijven verbeteren. Deel jouw suggesties en feedback via suzie@score-utica.nl of neem contact op met support.
Suzie is meertalig opgevoed en spreekt vloeiend Nederlands, Engels en Duits. Ze is overigens enorm leergierig, dus hier worden snel meer talen aan toegevoegd.
Jazeker, in de loop van 2024 verwachten wij het mogelijk te maken om antwoorden op veelgestelde vragen vanuit jouw eigen organisatie tevens door Suzie te laten beantwoorden.
Jazeker, in de loop van 2024 verwachten wij dat jij jouw eigen systemen kunt koppelen aan Suzie om zo de Virtual Agent nog beter toepasbaar te maken en voor meer vragen in te zetten.
Jazeker, je kunt Suzie 24 uur per dag, 7 dagen per week benaderen. Komt zij er niet uit? Dan kan zij je tussen 8:00 uur en 24:00 uur verbinden aan een van onze Support Engineers als onderdeel van Premium Service & Support.