Medewerker Customer Support (IT- & Telecombranche)

Regio: Utrecht

Kiezen voor een nieuwe job voelt vaak als een sprong in het diepe. En daarom wil jij natuurlijk weten waarom je juist bij Score Utica moet komen werken als Medewerker Customer Support. Wij hebben alvast de voor- en nadelen voor je op een rijtje gezet, zodat je niet meer lang hoeft na te denken of deze toffe organisatie, binnen de IT- & Telecombranche, met jonge gedreven professionals bij jou past.

Voordelen:

  • Werken in een prachtig, hagelnieuw kantoor.
  • Iedere dag heerlijke koffie of thee en een lekkere lunch.
  • Onderdeel zijn van een gezellig, dynamisch team.
  • Successen vier je met ontzettend leuke collega’s.
  • Elke dag is anders en je hoeft je nooit te vervelen.

Natuurlijk zijn er ook een aantal nadelen, maar die wegen niet op tegen de voordelen.

Nadelen:

  • Onze klanten zijn verwend. Daarom is alleen de beste service goed genoeg.
  • Er is altijd koek en snoep op kantoor.

Je werkweek in vogelvlucht

Je kijkt terug op afgelopen week. Ondanks een druk weekend had iedereen er weer zin in tijdens de wekelijkse kick off op maandagochtend! Leuk om te zien dat jij en jouw collega’s weer met een glimlach aan het werk gaan nadat jullie samen de prioriteiten voor de week hebben bepaald. Voor jou ging het hierin vooral om één specifieke klantcase. Fijn dat onze klant zo snel kon helpen en dat ze zo blij waren met de oplossing!

Donderdag kwam je al snel tot de conclusie dat de weekdoelstellingen allemaal gehaald zijn. Lekker om zo in control te zijn. Samen met het team zorg je ervoor dat de klanttevredenheid flink is gestegen en de orderverwerking loopt keurig door. Door de groei in het aantal klanten moet je nog wel even goed kijken naar de planning van de komende weken. Misschien dat er nog wat zaken effectiever gepland kunnen worden maar daar zit je maandag samen voor met jouw manager. Door samen te kijken wat er beter kan worden onze klanten nog blijer en is de vrijdagmiddagborrel nog gezelliger.

In het weekend ga je tussen alle gezelligheid door nog een rustig nadenken over de manier waarop jij jezelf verder wil gaan ontwikkelen het komende half jaar. Het is natuurlijk super leuk om bij een bedrijf te werken wat veel aandacht heeft voor persoonlijke ontwikkeling. Je zou wel gek zijn hier geen gebruik van te maken.

De specs die je moet hebben om succesvol te zijn als Medewerker Customer Support

  • Je hebt brains op MBO-niveau
  • Je kunt goed luisteren en weet hoe je klanten blij moet maken
  • Je kunt goed samenwerken
  • Je bent een geboren multitasker en behoudt het overzicht, ook als het hectisch is
  • Je heb de drive die past bij een jong en sterk groeiend bedrijf
  • Je beheerst de Engelse taal goed

Wat je van ons kunt verwachten?

Bij Score Utica staat je een super leuke job te wachten als Medewerker Customer Support, waar je veel ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen. Of je nou een week, een maand of een jaar bij ons werkt. We hebben een open en informele bedrijfscultuur, waar je kunt werken aan jouw ambities en doorgroeimogelijkheden. Je krijgt een gedegen inwerkprogramma, trainingen en alle benodigde ondersteuning die jij nodig hebt. We hebben geen ingewikkelde managementlagen. Je kunt gewoon een biertje drinken met de baas. Uiteraard krijg je ook nog:

  • Maandelijks een brutosalaris waar je blij van wordt
  • Vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen; als je belooft dat je terugkomt
  • Onkostenvergoeding en een pensioenregeling

En? Net zo enthousiast als wij? Stuur dan je cv naar vacature@score-utica.nl.

De stappen naar jouw nieuwe job:

Allereerst super leuk dat je solliciteert voor de rol van Medewerker Customer Support! Uiteraard zijn wij benieuwd naar jouw verhaal. Daarom drinken wij graag een kop koffie met jou op een van onze kantoren. Na de eerste kennismaking volgt er een tweede ronde. Bevalt het van beide kanten ?

Lees hier hoe Score Utica met jouw gegevens om gaat.