Eén contract

Eén contract voor uw internet, vaste en mobiele telefonie.

Eén prijs

Een vast bedrag per medewerker per maand.

Eén telefoonnummer

Altijd en overal bereikbaar via één vast nummer.

Eén contract

Eén contract voor uw internet, vaste en mobiele telefonie.

Eén prijs

Een vast bedrag per medewerker per maand.

Eén telefoonnummer

Altijd en overal bereikbaar via één vast nummer.

Wat is KPN ÉÉN ?

We werken en communiceren op verschillende plekken en op verschillende devices – en het liefst kiezen we zelf op welk apparaat we werken. Tegelijkertijd willen we ook altijd bereikbaar zijn voor onze klanten en collega’s. Dat kan met KPN ÉÉN van Score Utica. Met deze telefooncentrale in de cloud bent u altijd en overal bereikbaar op hetzelfde nummer. U krijgt internet, vast en mobiel bellen in één contract, met één factuur, één helpdesk, één telefoonnummer en één vaste prijs per medewerker. Met KPN ÉÉN van Score Utica kunt u elke maand het aantal gebruikers aanpassen.

KPN EEN Score Utica

Hoe werkt KPN ÉÉN?

Met KPN ÉÉN kiest u allereerst voor de connectiviteit die bij u past. Dat kan glasvezel, xDSL of 4G zijn. Vervolgens bepaalt u per medewerker het profiel en de gewenste functionaliteiten voor die medewerker uit de KPN ÉÉN telefooncentrale. Zo kunnen ook uw collega’s met een mobiele telefoon deel uitmaken van een callcenter of gesprekken doorverbinden met een collega. Zo heeft iedere collega een abonnement die bij hem of haar past. Het abonnement is altijd eenvoudig aan te passen.

mobiele telefoon Score Utica KPN een

Hoe werkt KPN ÉÉN?

Met KPN ÉÉN kiest u allereerst voor de connectiviteit die bij u past. Dat kan glasvezel, xDSL of 4G zijn. Vervolgens bepaalt u per medewerker het profiel en de gewenste functionaliteiten voor die medewerker uit de KPN ÉÉN telefooncentrale. Zo kunnen ook uw collega’s met een mobiele telefoon deel uitmaken van een callcenter of gesprekken doorverbinden met een collega. Zo heeft iedere collega een abonnement die bij hem of haar past. Het abonnement is altijd eenvoudig aan te passen.

mobiele telefoon Score Utica KPN een
Bellen met Score Utica KPN Een

Betrouwbaar en toekomstbestendig

Met KPN ÉÉN van Score Utica krijgt u een eigen telefooncentrale in de cloud. U hoeft dus niet te investeren in het beheer, het onderhoud of de aanschaf van een nieuwe telefooncentrale, maar stapt in één keer over naar een geavanceerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie en internet.

U bent altijd zeker van de nieuwste functionaliteiten dankzij de automatische updates. Wij regelen het technisch beheer en u kunt altijd inloggen op uw beheerportaal om bijvoorbeeld het aantal gebruikers of telefoonnummers aan te passen.

Vast Internet

De KPN EEN MKB internetverbinding heeft standaard een uptime van 95%. Met het Premium Servicelevel is de uptime zelfs 99,9% procent. Dat betekent dat uw verbinding gemiddeld 99,9% van het jaar actief is. Dat is ongeveer 364 dagen en 16 uur. Met KPN EEN MKB internet haalt u snelheden tot wel 500 Mbit/s*. Met hoge internetsnelheden kunt u grote bestanden up- en downloaden, eenvoudig online back-up’s maken en al uw medewerkers gelijktijdig diensten als Office 365 laten gebruiken.

Betrouwbaar en toekomstbestendig

Met KPN ÉÉN van Score Utica krijgt u een eigen telefooncentrale in de cloud. U hoeft dus niet te investeren in het beheer, het onderhoud of de aanschaf van een nieuwe telefooncentrale, maar stapt in één keer over naar een geavanceerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie en internet.

U bent altijd zeker van de nieuwste functionaliteiten dankzij de automatische updates. Wij regelen het technisch beheer en u kunt altijd inloggen op uw beheerportaal om bijvoorbeeld het aantal gebruikers of telefoonnummers aan te passen.

Bellen met Score Utica KPN Een

Mobiele Telefonie en Internet

Met mobiele telefonie van KPN ÉÉN bent u altijd en overal bereikbaar met het 4G(+) netwerk van KPN. Mobiel Bellen en Internet staat garant voor een betrouwbaar mobiel netwerk waarmee u optimale bereikbaarheid hebt. De dienst is geschikt voor ieder apparaat (smartphone, tablet, of laptop), biedt hoge internetsnelheden en is flexibel in gebruik.

Met de vast-mobiel integratie maakt uw mobiele telefoon volledig onderdeel uit van de telefooncentrale. U hebt dan dus alle functionaliteiten uit de telefooncentrale beschikbaar op uw eigen smartphone! Denk bijvoorbeeld aan doorverbinden, driegesprek en uw vaste telefoonnummer wat we kunnen koppelen aan het mobiele nummer om zo de bereikbaarheid te verhogen.

KPN EEN van Score Utica

Vast bellen

Er  is dus geen fysieke telefooncentrale meer nodig: alle geavanceerde functionaliteiten voor telefooncentrales worden direct geleverd vanuit KPN ÉÉN centrale van Score Utica. Denk bijvoorbeeld aan functionaliteiten voor callcenters of receptiemedewerkers. En omdat het gebruik van vast bellen verschilt per organisatie hebt u de keuze uit onbeperkt bellen of betalen per minuut. Het beheer verzorgt Score Utica voor U. Daarnaast stelt u ook zelf gemakkelijk de telefooncentrale uw app op de smartphone of via een online beheerportal.

KPN EEN van Score Utica

Mobiele Telefonie en Internet

Met mobiele telefonie van KPN ÉÉN bent u altijd en overal bereikbaar met het 4G(+) netwerk van KPN. Mobiel Bellen en Internet staat garant voor een betrouwbaar mobiel netwerk waarmee u optimale bereikbaarheid hebt. De dienst is geschikt voor ieder apparaat (smartphone, tablet, of laptop), biedt hoge internetsnelheden en is flexibel in gebruik.

Met de vast-mobiel integratie maakt uw mobiele telefoon volledig onderdeel uit van de telefooncentrale. U hebt dan dus alle functionaliteiten uit de telefooncentrale beschikbaar op uw eigen smartphone! Denk bijvoorbeeld aan doorverbinden, driegesprek en uw vaste telefoonnummer wat we kunnen koppelen aan het mobiele nummer om zo de bereikbaarheid te verhogen.

Vast bellen

Er  is dus geen fysieke telefooncentrale meer nodig: alle geavanceerde functionaliteiten voor telefooncentrales worden direct geleverd vanuit KPN ÉÉN centrale van Score Utica. Denk bijvoorbeeld aan functionaliteiten voor callcenters of receptiemedewerkers. En omdat het gebruik van vast bellen verschilt per organisatie hebt u de keuze uit onbeperkt bellen of betalen per minuut. Het beheer verzorgt Score Utica voor U. Daarnaast stelt u ook zelf gemakkelijk de telefooncentrale uw app op de smartphone of via een online beheerportal.

Wat kost het?

Met de VoIP & Mobiel-oplossing KPN ÉÉN van Score Utica kiest u voor flexibiliteit, eenvoud en overzicht. U betaalt per maand één vaste prijs per medewerker voor internetbellen, krijgt één rekening en één helpdesk voor al uw vragen. U kunt elke maand het aantal gebruikers aanpassen en u kunt zelf kiezen welk abonnement u kiest. Zo betaalt u nooit teveel.

Budget
Prijs per maand
15,72
Sim Only
Minuten & SMS: 150 & 150
Data: €0,20 / MB
Roaming: Geldig in de EU
Basis
Prijs per maand
23,16
Sim Only
Minuten & SMS: 200 & 200
Data: 1 GB
Roaming: Geldig in de EU
Instap
Prijs per maand
35,56
Sim Only
Minuten & SMS: Onbeperkt
Data: 3 GB
Roaming: Geldig in de EU en bellen/sms'en vanuit NL naar de EU
Standaard
Prijs per maand
39,69
Sim Only
Minuten & SMS: Onbeperkt
Data: 10 GB
Roaming: Geldig in de EU en bellen/sms'en vanuit NL naar de EU
Premium
Prijs per maand
47,95
Sim Only
Minuten & SMS: Onbeperkt
Data: 25 GB
Roaming: Geldig in de EU en bellen/sms'en vanuit NL naar de EU
Premium+
Prijs per maand
92,58
Sim Only
Minuten & SMS: Onbeperkt
Data: 50 GB
Roaming: Geldig in de EU, VS en Canada

Wilt u meer informatie over de prijzen en/of specificaties van de bundels die hierboven worden genoemd? Klik op de button hieronder en vul het formulier in. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

Meest gestelde vragen

KPN ÉÉN kunt u inzetten als een compleet pakket en als communicatie- en samenwerkingsoplossing. Daarnaast is het ook mogelijk om de diensten los af te nemen. Dit geeft u de flexibiliteit om uw ideale communicatiepakket samen te stellen. Waar u ook voor kiest, u kunt altijd rekenen op de beloftes van KPN ÉÉN: één contract, één vaste prijs, één telefoonnummer, één voicemail, één factuur en één aanspreekpunt.

Wij begrijpen dat u niet weet hoe uw bedrijf er over een paar jaar uitziet. Onze pakketten bewegen daarom mee met uw bedrijf. Zo kunt u jaarlijks gratis 25% op- en afschalen. Daarnaast kunt u ook eenvoudig het aantal opties, telefoonnummers en functionaliteiten aanpassen, zowel naar boven als naar beneden. Op- en afschalen regelt u makkelijk met onze Zakelijke Klantenservice.

Het behoud van eigen apparatuur is per situatie verschillend. Wij adviseren u graag wat de mogelijkheden zijn.

Neem direct contact op

Ook KPN ÉÉN ervaren?

Neem contact op voor meer informatie, een vrijblijvende kennismaking of een kosteloze offerte: mail naar info@score-utica.nl, bel naar 088 – 093 00 00 of vul onderstaand webformulier in. Dan nemen wij contact met u op.

Ook KPN ÉÉN ervaren?

Neem contact op voor meer informatie, een vrijblijvende kennismaking of een kosteloze offerte: mail naar info@score-utica.nl, bel naar 088 – 093 00 00 of vul onderstaand webformulier in. Dan nemen wij contact met u op.