KPN ÉÉN Vaste & Mobiele telefonie

Bereikbaar zijn is cruciaal voor jouw organisatie. Dat begint bij telefonie en dat maken wij samen met KPN als Strategisch Partner heel makkelijk voor je. Geen gedoe met losse abonnementen, maar een unieke integratie van vaste en mobiele telefonie. Zo ben je altijd en overal bereikbaar voor klanten, collega’s en partners! 

Praat met een expert Stel een vraag

  • Altijd en overal bereikbaar

    Dankzij de integratie tussen vaste en mobiele telefonie profiteer je van de beste bereikbaarheid.

  • 24/7 ondersteuning

    Wij staan met gecertificeerd personeel 24/7 voor je klaar.

  • Bewezen kwaliteit

    Wij werken exclusief samen met KPN, keer op keer bewezen de beste provider voor het mkb.

Onze klanten geven ons een
8,7
George Pars
George Pars, directeur George Pars Graanhandel

Het bereik is bij veel providers niet perfect en met KPN ÉÉN van Score Utica is dat gewoon 100 punten!

Alleen het beste is goed genoeg

Dat is ons uitgangspunt bij alles wat wij doen en dat geldt ook zeker voor vaste en mobiele telefonie. Precies om die reden kiezen wij voor de strategische samenwerking met KPN. KPN is keer op keer bewezen de beste wanneer het gaat om bereikbaarheid, landelijke dekking en innovatie binnen het netwerk. Omdat wij nauw samenwerken met KPN profiteer je bij ons van 24/7 ondersteuning, de unieke Vast-Mobielintegratie en de hoogste kwaliteit dienstverlening.

Label

Vast nummer op mobiel

Een vast telefoonnummer is professioneel en is soms ook verplicht. Bellen via de cloud (VoIP) maakt de Vast-Mobielintegratie (VaMo) mogelijk. Hierdoor ben je bereikbaar op één nummer, zowel vast als mobiel. Zo hoef je naar klanten, leveranciers én collega’s maar één telefoonnummer te communiceren. Dit nummer maakt deel uit van jouw KPN ÉÉN telefooncentrale. Hierdoor profiteer je dus ook van alle mogelijkheden die de telefooncentrale in de cloud biedt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Webex. Dankzij deze tool zie je precies wie wanneer beschikbaar is, of je nu op kantoor werkt of op een andere locatie.

KPN

Jouw KPN ÉÉN telefooncentrale

Of je nu 5 medewerkers hebt of 300, je krijgt altijd een keer te maken met feestdagen, afwijkende openingstijden of afwezige collega’s. Daarnaast kan het ook zomaar zo zijn dat verschillende afdelingen binnen het bedrijf ook afwijkende protocollen hebben voor bereikbaarheid. Wat jouw situatie ook is, de KPN ÉÉN telefooncentrale is volledig naar wens in te richten. Denk aan het inrichten van belgroepen, aangepaste voicemailberichten, wachtrijen, nachtschakeling en de mogelijkheid tot integratie binnen Microsoft Teams. 

In 4 stappen naar optimale bereikbaarheid

Overtuigd van alle voordelen van KPN ÉÉN vaste & mobiele telefonie van Score Utica? Dankzij onze werkwijze weet je precies waar je aan toe bent. De 4 stappen voor implementatie zien er als volgt uit.

  • Stap 1: De vooropname
  • Stap 2: Inrichten en testen
  • Stap 3: Installatie van het platform
  • Stap 4: Adoptie & support
  • Stap 1: De vooropname

    Zijn de handtekeningen gezet? Dan komen wij bij de vooropname langs op locatie om (technische) informatie te verzamelen en om een plan te maken voor de implementatie.

  • Stap 2: Inrichten en testen

    Dankzij de vooropname weet iedereen bij ons wat er verwacht wordt. Wij richten de oplossing in, naast jouw huidige omgeving. Op die manier kan er goed getest worden of alles werkt voordat wij live gaan.

  • Stap 3: Installatie van het platform

    Werkt alles naar wens? Dan gaan we installeren en zorgen wij ervoor dat alle huidige data wordt overgezet en dat de nieuwe omgeving werkt.

  • Stap 4: Adoptie & support

    Een nieuwe manier van werken kan dan wel efficiënt zijn, maar het is altijd even wennen. Na de implementatie helpen wij graag met trainingen op locatie, hulp op afstand en support.

Youri
Kan ik je ergens mee helpen?
Youri Wiggers KPN ÉÉN Specialist
Kan ik je ergens mee helpen?