CLOUD SUPPORT ENGINEER (IT- & TELECOMBRANCHE)

REGIO: UTRECHT

Kiezen voor een nieuwe job voelt vaak als een sprong in het diepe. En daarom wil jij natuurlijk weten waarom je juist bij Score Utica moet komen werken als Cloud Support Engineer. Wij hebben alvast de voor- en nadelen voor je op een rijtje gezet, zodat je niet meer lang hoeft na te denken of deze toffe organisatie, binnen de IT- & Telecombranche, met jonge gedreven professionals bij jou past.

Voordelen:

  • Werken in een prachtig, hagelnieuw kantoor
  • Iedere dag heerlijke koffie of thee en een lekkere lunch
  • Verantwoordelijk voor een leuk, dynamisch team
  • Successen vier je met ontzettend leuke collega’s
  • Elke dag is anders en je hoeft je nooit te vervelen

Natuurlijk zijn er ook een aantal nadelen, maar die wegen niet op tegen de voordelen.

Nadelen:

  • Onze klanten zijn verwend. Daarom is alleen de beste service goed genoeg.
  • Er is altijd koek en snoep op kantoor.

Je werkweek in vogelvlucht

Je begint de week met een (tweewekelijkse) meeting waarbij de complexere klantcases worden besproken met je teamleden. Je collega’s hebben je nuttige tips gegeven waardoor je weer verder kan met het oplossen van de case. Ondertussen hou je de klant (telefonisch) goed op de hoogte van de gemaakte voortgang. Je kunt je immers goed voorstellen dat de klant op een oplossing zit te wachten en leeft met de klant mee.

Je collega’s hebben vervolgens een aantal wijzigingen in de configuraties van callcenters, huntgroups, VaMo integratie, en toestelnamen aan je doorgegeven voor een belangrijke klant. Deze wijzigingen voer je uit in Broadsoft. Aangezien je bekend bent met dit platform heb je de wijzigingen binnen no-time doorgevoerd. Je belt de klant nog even op en om bevestigd te krijgen of alles naar wens is ingesteld. De klant bevestigd dit en bedankt je voor je snelle aanpassingen.

Aan het einde van de dag controleer je de status van jouw openstaande tickets in Topdesk. Er staan er nog een aantal meldingen op de status “Wacht op klant reactie”. Na de klant gesproken te hebben blijkt dat het probleem inmiddels was verholpen. Je vat het gesprek samen en meldt het ticket af.
Op woensdag staat er een aanpassing in de Cisco 897 op de planning. De klant had een /29 subnet maar heeft extra IP adressen nodig. Je past in overleg met je klant het subnet aan naar een /28. De nieuwe running-config sla je op en je documenteert je wijziging.

Vrijdag blijken alle wijzigingsverzoeken in behandeling te zijn genomen. Aangezien we bezig zijn met het invoeren van Fortigates (naast Cisco) neem je een paar uur de tijd om je Fortinet NSE3 trainingsmateriaal verder te bestuderen. Je doet de test en haalt 97%, dat voelt goed! Met een voldaan gevoel sluit je je aan bij de vrijdagmiddagborrel waar de bitterballen nét voor je klaar worden gezet.

De specs die je moet hebben om succesvol te zijn als Cloud Support engineer

  • Je hebt brains op HBO-niveau
  • Je hebt ervaring met RoutIT diensten
  • Je hebt ervaring met Broadsoft en Cisco routers
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Yealink, Panasonic en Gigaset
  • Je bent communicatief vaardig en vindt het leuk om de klant te bellen
  • Je bent oplossingsgericht ingesteld en zorgt dat jouw klant altijd volledig geholpen wordt
  • Je hebt ca. 2 jaar werkervaring in een soortgelijke support/servicedesk functie
  • Je bent een geboren multitasker en behoudt het overzicht, ook als het hectisch is
  • Je hebt de drive die past bij een jong en sterk groeiend bedrijf

Arbeidsvoorwaarden

Bij Score Utica staat je een super leuke job te wachten als Cloud Support Engineer, waar je veel ruimte krijgt voor nieuwe initiatieven en ideeën. Of je nou een week, een maand of een jaar bij ons werkt. We hebben een open en informele bedrijfscultuur, waar je kunt werken aan jouw ambities en doorgroeimogelijkheden. Je krijgt een intensief inwerkprogramma, trainingen en alle benodigde ondersteuning die jij nodig hebt. We hebben geen ingewikkelde managementlagen. Je kunt gewoon een biertje drinken met de baas. Uiteraard krijg je ook nog:

  • Maandelijks een brutosalaris waar je blij van wordt
  • 25 vakantiedagen; als je belooft dat je terugkomt
  • Onkostenvergoeding en een pensioenregeling
  • De nieuwste iPhone of Samsung
  • Laptop

En? Net zo enthousiast als wij? Stuur dan je cv naar vacature@score-utica.nl.

De stappen naar jouw nieuwe job:

Allereerst super leuk dat je solliciteert voor de rol van Cloud Support Engineer! Uiteraard zijn wij benieuwd naar jouw verhaal. Daarom drinken wij graag een kop koffie met jou op een van onze kantoren. Na de eerste kennismaking volgt er een tweede ronde met een korte presentatie over jezelf. Bevalt het van beide kanten? Dan doen wij jouw een mooi voorstel, “an offer you can’t refuse”. Welkom bij de club!

Lees hier hoe Score Utica met jouw gegevens om gaat.