Als Manager Technical Cloud Telecom werk je midden in de IT en telecom, maar daar is de eerste kennismaking met IT niet begonnen voor Denise. Na een succesvol afgeronde studie detailhandel is ze via-via terechtgekomen bij een IT-bedrijf waar zij veel samenwerkte met IT-consultants. “Dat was mijn eerste kennismaking met IT en de mensen die in IT werken. Dat vond ik echt geweldig. Ik werkte voornamelijk met IT’ers samen en daar kon ik heel goed aarden. Aan de ene kant is het voor veel mensen technisch en ingewikkeld, maar tegelijkertijd zag ik de passie van de IT’ers. Die combinatie vind ik heel leuk.”
“Aan de ene kant is het voor veel mensen technisch en ingewikkeld, maar tegelijkertijd zag ik de passie van de IT’ers. Die combinatie vind ik heel leuk.”
Begin 2018 werd Denise Manager Customer Support bij wat toen nog Score Telecom heette. “Als verantwoordelijke voor support en customer support was ik bezig met het stroomlijnen van processen, het structureren van werkzaamheden en het ondersteunen van collega’s”, zegt Denise. Een mooie rol, maar na anderhalf jaar was het tijd om te kiezen voor een uitstap naar een andere omgeving. “Ik wilde op dat moment meer tijd doorbrengen met mijn gezin en koos ervoor om Score Telecom in te ruilen voor een totaal andere organisatie.” Die periode van ongeveer 2,5 jaar zorgde ervoor dat Denise ruimte had om even totaal iets anders te doen én om te ontdekken wat zij echt leuk vindt. “Ik hield altijd wel contact met collega’s van Score Utica en toen ik Nils Vermeulen sprak, gaf ik aan dat ik heel graag weer direct met mensen wilde werken. Toen gaf hij aan dat er een functie beschikbaar was die daar precies bij aansluit.”
De terugkeer werd een feit. Eind 2021 mochten wij Denise weer verwelkomen als collega bij Score Utica. Maar wat zorgde precies voor die terugkeer in haar nieuwe rol en waarom koos ze voor Score Utica? “Ik krijg enorm veel energie van het coachen van en het werken met mensen. Ik vind het intrigerend hoe verschillend mensen in elkaar zitten en hoe je iedereen weer op een andere manier kunt helpen. De belangrijkste vraag voor mij is: wat heb je nodig om jouw werk goed te kunnen doen?” In de rol van Manager Technical Cloud Telecom zorgt zij ervoor dat de opleveringen bij klanten goed gaan. Een belangrijk doel van Denise is dat engineers ‘in het veld’ zo prettig mogelijk hun werk moeten kunnen doen zonder bezig te zijn met randzaken. “Daarin maak ik ook de connectie met support. Als ik zie dat bij opleveringen bepaalde supportvragen kunnen ontstaan, dan geeft mij dat weer informatie om volgende opleveringen nog beter te laten gaan”, zegt Denise. Tegelijkertijd zorgt zij er met een ‘helikopterview’ voor de juiste ondersteuning van het supportteam. Maar daar houdt het mooie takenpakket van Denise nog niet op, want ook als projectcoördinator vervult zij een belangrijke rol. “In die rol kijk ik graag zes stappen verder om inzicht te krijgen in hoe we een project tot een goed einde kunnen brengen. Het geeft mij energie om daarin veel contact te hebben met de klant en om zowel collega’s als klanten blij te kunnen maken binnen het project”.
Denise ziet in haar rol veel van de organisatie en kent met haar eerdere ervaring het bedrijf door en door. Zij kan daarom de volgende vragen goed beantwoorden. Waarom zou je als klant bij Score Utica moeten zijn? “Wij weten wat wij aanbieden en daar trainen wij onze mensen ook op. Wij lopen voorop om ervoor te zorgen dat je als klant alles wat met de werkplek te maken heeft kunt onderbrengen bij één partij. Dat scheelt een hoop gedoe en je profiteert van de kennis van al onze gepassioneerde collega’s op het gebied van IT- en Telecom.” Daarnaast is Denise niet voor niets teruggekeerd bij Score Utica, dus we leggen ook de vraag aan haar voor waarom je als nieuwe collega bij Score Utica aan het goede adres bent: “bij techniek is het zaak dat je weet wat je doet en op support moet je het leuk vinden om mensen te helpen, maar je kunt ook veel leren. Als je maar de goede eigenschappen en drive hebt. Dat kenmerkt Score Utica. Heel veel drive om mooie dingen te doen en om je tegelijkertijd te helpen met elke dag beter worden.”
Wil je na dit verhaal meer weten over Denise, over hoe wij jou kunnen helpen met IT en Telecom of over werken bij Score Utica? Wij staan voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden over de werkplek waar je blij van wordt! Bekijk ook onze vacatures als je op zoek bent naar de volgende stap in jouw loopbaan.